Åh här står jag å duger...

I måndags skrev en av mina vänner på Facebook "Tänkte börja ett nytt liv idag... men äh jag har de ju rätt bra. Fortsätter skratta och må bra... här står jag å duger!"
Ha, ha! Jag tycker att det är klockren kommentar. Jag började fundera på varför skulle jag ta tag i mitt nya liv i måndags egentligen? Efter lite funderande kom jag fram till att för mig handlar det inte om att jag tycker att jag inte duger som jag är. För det tycker jag att jag gör. Däremot så vill jag komma i form, få upp kondisen, äta nyttigare och rent krasst komma i byxorna.
Helt klart kan man behöva fundera på varför man vill göra en förändring. I mitt fall är det för att må bra och trivas med mig själv. Älskar ändå inlägget på Facebook! Tack Maria, du fick mig att le och tänka efter!
Rotade fram några tidigare bilder i ämnet. På badrumsspegeln, på garderobsdörren, på kylskåpet eller kanske på ratten i bilen. Sätt dem var som helst - bara du ser dem och mår bra!
 
 //Anna
Kategori: Allmänt Taggar: Du duger precis som du är, Du är bra som du är, Du är underbar!, Snygg idag också, Åh här står jag å duger;
Kommentera inlägget här: