I helgen blir det kräftskiva

I helgen vankas det kräftskiva. Brorsan och hans gäng + min familj och några av våra vänner = ett organiserat kaos. Det kommer förmodligen ligga madrasser, väskor, skor, eller matkassar på varenda kvadratmeter.
Men skoj ska vi ha!
Inhandlade lite kräftskiveattiraljer igår; servetter, dukar, tallrikar mm. Tänkte lite snabbt slänga ihop ett sånghäfte till kräftskivan. Gav mig ut på nätet och letade sånger för kräftskivor. Klippte ihop några låtar, men nu när det är klart tycker jag kanske att visa texter och melodier är lite knepiga. Jag borde kanske provsjungit dem...eller inte.
Ja, ja, det får duga så här. Vi får väl sjunga några gamla klassiker annars som alla kan.
 
Nu kommer vi till det tekniska. Det här med teknikens under och jag som är oteknisk. Har försökt mig på att göra sånghäftet som en nedladdningsbar PDF här nedan, om någon skulle vilja printa ut det. Hoppas det funkar!
Ladda ner min fil
 
Tror att jag ske ge mig på att göra mitt livs första Västerbottenpaj.
 
/Anna
 
KRÄFTSKIVA ♥ SÅNGHÄFTE ♥ KRÄFTSKIVA ♥  SÅNGHÄFTE ♥ KRÄFTSKIVA ♥ SÅNGHÄFTE ♥
Kategori: Allmänt Taggar: sånghäfte
Anna G:

Å, vad kul! Måste oxå planera en snart.

Hoppas att ni får en kul kväll!

/Anna

dianasdrömmar:

Åh, vad kul med kräftskiva, älskar kräftor :) kram Diana

Svar: Ja, det ska bli skoj! Nu ska jag bara träna upp några typiska kräftskiveord på engelska. Brorsan har bjudit in en amerikan och min engelska är inte precis flytande...😄
Wila

Kommentera inlägget här: