Plaza Stora Husguiden

Som jag skrev för ett tag sedan hade vi ett team här för två år sedan som gjorde reportage till inredningstidningar. Det har varit två mindre reportage om tvättstugan och relaxen i Hus & Hem samt Drömhem och Trädgård. Det stora reportaget om hela huset skulle publiceras i Plaza Stora Husguiden. Åren har gått och jag hade helt enkelt glömt bort det och resonerat som att de valde andra hus istället.
Igår skulle jag köpa en tidning och ge bort. Fick se att det kommit ut ett nummer av Plaza Stora Husguiden och kunde inte låta bli att snabbt bläddra igenom den. Det kändes faktiskt lite konstigt att vårt hus var med! Lustigt att se sitt eget vardagsrum i tidningen. Kul att se hur välstädat huset var då...=)
Det är även en liten faktaruta om familjen och det är väl ingenting som stämmer i den. Jag har hunnit byta jobb 2 gånger och maken 1 gång. Barnen ser små ut på bilden. Det händer lite på två år kan man konstatera. Reportaget är på 7-8 sidor. Skulle någon vara nyfiken får ni gå å köpa ett nummer.
 
.
 
 
Här är en bild som jag tog när själva reportaget gjordes. Ha, ha! Vad inredaren hade stylat vår soffhörna =) Snyggt, men kanske inte riktigt så vi brukar ha det.
 
Kategori: Allmänt Taggar: Plaza Stora Husguiden, Reportage inredningstidningar;
Kommentera inlägget här: