Tantvarning kanske, men jag bjuder på ögongodiset Henrik Lundqvist

Lite grått väder här idag och kände för att lysa upp tillvaron på något vis.
Vet inte om det beror på att jag närmar mig 40 och därmed lite "tantsjuk"??
Det är i alla fall väldigt trevligt att vila ögonen på Henrik Lundqvist.
Normalt sätt brukar inte jag ens reflektera över om kända personer är snygga eller ej, men jag måste säga att han är outstanding.
Läs på bloggen; Henke ligger med på International best-dressed list.
Har ni lyssnat på Henriks sommarprat i P1 om drivkrafter, vinna och förlora? Annars finns det här:
 
Lyssna: Sommar i P1 med Henrik Lundqvist 20130710 13:00
 
Tantsjuk eller ej så tycker jag att han verkar både sympatisk och är trevlig att titta på!
Tyvärr såg vi inte skymten av honom när vi var i NY förra hösten...=(
 
Har Henke och jag något gemensamt? Näe,kan väl egentligen bara komma på en enda sak som vi har gemensamt; vi har båda förlorat en förälder och tagit oss igenom helvetet med livet i behåll. Show must go on!
 Henkes story här. Min story här.

/Anna
Kategori: Allmänt Taggar: Henrik Lundqvist
Kommentera inlägget här: