Energi - pigga upp med lite färg!

Under helgen kände jag en enorm längtan efter solen och våren. Jag är redo för våren och klar med vintern. Det är dock ett tag kvar, men jag tänkte pigga upp med att klä mig lite färgstarkt. Man känner sig lite piggare  om man använder lite färger istället för att bara ha på sig svart och mörka murriga färger. Fram med lite färgstarka kläder nu! Rota i garderoben eller kanske shoppa nåt nytt, så kommer man känna sig lite mer pigg och fräsch!  Jag slet fram ett par lite ljusare jeans och ett par vårstövletter för att få en känsla av att vi är på väg åt rätt håll.Today is a good day!
 
Det mesta fanns i gardroben. Shoppade dock den gröna tröjan på MQ i helgen. Armbandet som det står "today is a good day" gillar jag. Ska bära med mig den känslan idag! Lite tulpaner piggar alltid upp!
Ha en skön måndag allesammans!
/Anna
Kommentera inlägget här: