Sean Banan med Copacabanana till final

Ja, jag vet inte vad jag ska tycka om det? Vår 9-åriga son blev helnöjd över att vi kommer få se Sean Banan live i Friends Arena den 9:e mars. Säga vad man vill men han bjuder ju i alla fall på en spektakulär show. Det drar lite i skrattmusklerna när man tittar på galenskaperna.
Den här omgången tyckte jag var lite svår. Vet inte vad jag tycker om bidragen. Personligen fick jag ingen favorit. Ska man vara lite lokalpatriotisk så borde jag vara glad för Louise Hoffstens skull. Tyckte först att låten var lite intetsägande, men när man fick höra den för 2:a gången, så tyckte jag nog att den växte.
Grattis Louise och Sean!
En annan låt som jag kan tänka mig växer sig starkare är Felicia Olssons låt "Make me no 1".
Oftast behöver man lyssna in sig ett antal gånger på melodifestivallåtarna, så om ett litet tag har man kanske hittat sin favorit. Vilken var er favorit?
He, he! En stor del av underhållningen under kvällen tycker jag shownumren var som kom i mellanakterna...
 
Läs mer om melodifestivalen på Aftonbladet.
Kommentera inlägget här: