Jag skulle kunna vinna VM...

...i packning!
Idag är stora packardagen. Åker till Kap Verde på onsdag. Det ska bli såå skönt att komma iväg till värmen.
Mitt lilla I-landsproblem är att jag är expert på att packa med mig alldeles för mycket. Hur många bikinis behöver man för en vecka? Eller rättare sagt inte behöverman, utan vilka kan jag välja bort? Lite beslutsångest. Kämpar med att välja ut bikinis, klänningar mm. /Anna
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist:

Sv: Tack så mycket! :))

Petra:

Ser ju ut att vara bara början.. du har ju inte ens kommit till smycken, skärp o skor ;) Hellre ha med för mycket än för lite, för man vet ju inte i förväg vilket plagg man vaknar upp o är sugen på! Man ska ju inte sola i blöt bikini o vem vet, det kan ju bli många dopp.

Svar: Ja, risken är att det blir alldeles för mycket i min resväska. "Heavy" brukar det stå när jag checkar in. Ska försöka begränsa mig =)
Wila

Kommentera inlägget här: