Om Anna Winzell

En presentation om vilka vi är:

NAMN: Anna Winzell

STYRKOR: Driven, engagerad, kreativ, målinriktad och utåtriktad

SVAGHETER: Choklad & har lite dåligt tålamod.
(Om jag kommer på en idé idag, så ska den helst sjösättas idag och inte om två veckor)

DET HÄR ÄR JAG STOLT ÖVER: Att jag med två småbarn bestämde mig för att börja studera och lyckades ta en civilekonomexamen utan studielån, för att jag arbetade samtidigt.

MITT LIVS BEDRIFT 1: Överlevde min mammas hastiga bortgång 2010
MITT LIVS BEDRIFT 2: Tog mig i kragen och gick ner 25 kg 2003

ARBETE: Utbildad civilekonom som arbetat inom bank & finans samt inom kommersiell projektledning på Siemens. Mitt nuvarande arbete är som rådgivare och affärsutvecklare för sociala företag i ett projekt för regionförbundet Östsams räkning.

INTRESSEN: Resor, innebandy, inredning & design, foto, god mat & dryck, fester & lite galna upptåg samt familjen så klart! Under hösten 2012 tog jag tag i en gammal dröm och gick en författarkurs, det var mycket inspirerande!

FÅR MIG ATT MÅ EXTRA BRA: Sitta i en solstol i värmen med en bra bok – då njuter jag!

MOTIVERAS JAG AV: Utmaningar och utveckling. Jag brinner för att få både verksamheter och människor att utvecklas. Lägger gärna tid och energi på saker som leder till förbättringar och som gör tillvaron roligare & bättre.

 

Kategori: Allmänt, Om oss; Taggar: Anna Winzell, Må bra, intressen, jobb, presentation;
Kommentera inlägget här: