Ett boktips från bryggan

Slog till på ett par pocketböcker i Ica när jag var och handlade. Den ena heter Synden av Sylvia Day. Jag har inte läst något av henne tidigare. Boken utspelar sig i 1800-talsmiljö.
He, he!Den här hamnar helt klart under kategorin tantsnusk. När jag läst en bit och kände mig smått generad, så insåg jag att den på baksidan beskrivits som "Downtown Abbey möter Fifty Shades". Då kanske ni kan tänka er...
Vill ni läsa en bok om romantik, 1800-tal och erotik så har ni hittat rätt bok! 
 
 Går att löpa även på Adlibris.
Bokbloggsjerka 12 - 15 juli.
Kategori: Allmänt, Boktips; Taggar: Boktips, Sylvia Day, Synden, Tantsnusk;
Turid:

Hi hi den boken har jag hört om, kanske nåt att spana in. Gillade ju Fiftyböckerna:-)

Svar: Ja, den här boken är inget för den pryde. Jag gillade den! Jag har inte läst fiftyböckerna, men har ju hört om dem...
Wila

Kommentera inlägget här: