Häng i nu!

 
 
Nu har jag kommit igång med motionerandet igen. Det känns skönt!
Stack ut å testade en ny runda i skogen kring sommarstugan igår kväll. Ca 6 km med en kul blandning av skogsväg och asfalt. 
Det var lite tungt i backarna och jag blir röd i nyllet som en tomat. Snyggt när fejset matchar den chockrosa toppen...😜
Ja, ja, nu är jag i alla fall på G med träningen!
 
I morse hade jag och min svägerska bestämt att vi skulle ta en PW innan frukost. Jag vaknade lite yrvaken, men efter 6-kilometersrundan var man pigg. Tur att vi tog oss ut tidigt i morse för nu vräker det ner regn. Lyxade till det med ett varmbad.
Nu är solen välkommen tillbaka! 
Annars då? Hur har ni det?
Anna
Anna:

Visst är det härligt att ha kommit igång. Själv gick jag med i Fitnessfighten och är inne på dag 3. Det jobbigaste är på kvällarna att man inte kan sitta och äta massa gott småplock. Men jag tänker inte ge mig, snart är godissuget borta.

Svar: Fitnessfighten lät spännande! Träningen är jag igång med, men nu när semestern snart är över, så ska jag ta tag i kosten också!
Vi får peppa varandra!
Wila

Kommentera inlägget här: