Svensk sommar när den är som bäst

Ja, det är bara att njuta av de fina sommardagarna. Igår morse gav jag mig ut på en joggingtur och det här var den härliga vy jag passerade. Härliga svenska sommarmorgon!

Efter löparrundan passade jag på att ta frukost utomhus. Yoghurt och jordgubbar. Det gäller att passa på så länge jordgubbarna finns.

Efter denna härliga morgon var det inte så jobbigt att hugga in på en arbetsdag!
Det känns som en liten försmak av semestern, som börjar på fredag!
Kategori: Allmänt Taggar: frukost med jordgubbar, härlig svensk sommar, löpning på morgonen;
Turid:

Så härligt med svensk sommar när det är varmt. Åh underbart med pool!

Svar: Idag är det regnigt, men det kändes faktiskt välbehövligt både för gräsmattan och kantarellerna i skogen.Visst är det härligt med pool! Det är smidigt när barnen vill ta sig ett bad och jag kanske inte känner att jag har tid att åka å bada.
Ser fram emot en härlig svensk sommar!
Wila

Kommentera inlägget här: