Gyllene Tider gör comeback - igen

Hur många återföreningar kan ett band göra??
För oss 70-talister är Gyllene Tider en del av uppväxten och innebär en riktig nostalgitripp. Nu ska de återförenas igen och ge sig ut på turné. Kanske man borde boka biljetter till årets nostaligtripp?! Tänk så många klassiker de har gjort! Vilken är din favorit?
Här är deras nya låt man blir yr:
Läs mer här
Rikard:

När vi två blir en! blev det snabba ocjh självklara svaret!!
Sen lyssnade jag igenom Spotify, och känner att jag måste ju nämna nån låt till!! Kan inte utelämna "Sommartider", den har man ju skäränat till några gånger på skärgårdskrogarna! "Leva livet" är en annan, och varför inte "Jag går och fiskar! Eller "Jag slår och piskar" som Mahulla har i sin version ;-). Sen finns det minst en till som är värd att lyssna på "En sten vid en sjö i en skog"...
Kan man inte få ta med ett par Gesslelåtar från Pers egen karriär? i så fall blir det "Tycker om när du tar på mig" och "Här kommer alla känslorna..." Suck.. så mycket bra han har gjort!!!! Snart är det sommar igen... Gessle, Ledin, Le Marc osv.......

Kommentera inlägget här: