Nu tycker jag att vi sätter full fart mot våren & sommaren

Känner mig helt klar med vintern. Snö och kyla får gärna bytas ut mot sol, värme & bad. Tänk er en varm sommarkväll med ett glas rosé vid poolen eller havet, en kopp kaffe vid badstranden eller ett morgondopp innan jobbet. Jag bara lääängtar...
 
 

PS Jag har beställt finfint väder till sommaren...DS
Vad längtar du efter? Vilka är era bästa vår- eller sommarminnen?
/Anna
Rikard:

Dom bästa vår och sommarminnena måste väl vara dom som man har framför sig!!! Tänk positivt!!
Annars är det väl mitt bröllop för 20 år sedan som jag minns bäst!

Svar: Vilket härligt sätt att se på livet - att det bästa ligger framför en! Då kan ju allt bara bli bättre:)Stort grattis till dina 20 år som gift, du måste vara lyckligt lottad!
Wila

Rikard:

Ja visst är det så! Det kan bli bättre! Man måste själv vara delaktig att det ska bli så bra som det bara kan bli. Jag tror att nästa vecka kommer bli fantastisk!! Måste ju börja nånstans.. Våren är på gång, solen och värmen , umgås med trevliga människor osv.... Nu gäller det bara att fylla dygnen med positiva saker....
Jo då man är väl lyckligt lottad, fast det kan vara lite svårt att inse det ibland....
Som det gamla talessättet säger "Gifta människor lever inte längre, det bara känns så".

Svar: Det tycker jag är en bra inställning!Våren är med säkerhet på väg och jag tycker att vi bestämmer oss för att det kommer ske en massa roliga oc positiva saker!
Även alla som är "lyckligt lottade" kan behöva få lite perspektiv på saker och ting för att inse att man faktiskt är det...
/Anna
Wila

Kommentera inlägget här: