Påsksminkning

Idag gick jag in i den lilla butiken No arton - parfymeri och skönhetssalong för att köpa mig ett läppglans. Butiken ligger i Knäppingsborg som är en fridfull oas i Norrköping där utbudet är allt från mode, inredning, restauranger, ost- och charkbutiker, te/kaffe/choklad. Med andra ord allt en kvinna (och även mannen) behöver!
Mötet med butiksägaren, Anna, blev en glad överraskning. Efter att ha tagit fram några förslag på läppglans skulle dessa prövas. Jag intog sminkstolen och därefter påbörjades en grundlig makeup innan de olika läppglansen väl kom på plats. Dagen innan hade de haft besök av en makeupartist från Chanel som visat vårens/sommarens nya färger. Så med gårdagens inspiration blev jag modell för ett tag. Resultatet var till stor belåtenhet!
Nu gick jag faktiskt därifrån med bara ett inhandlat läppglans men med den servicen jag fick kommer jag definitivt gå dit igen och köpa fler skönhetsprodukter. Butiken har även behandlingar som ligger högt upp på min önskelista.
Kan varmt rekommendera No arton för er som är ute efter produkter från Chanel, Shiseido, Helena Rubenstein m fl.
Kommentera inlägget här: