Fredag & sommarväder!

Idag har det varit ett underbart väder. Dessutom är det fredag. Det är inte fel. Inte fel alls. Jag tycker att vi festar till det med lite rose' & en bit primadonna!😄
För er som aldrig provat den goda osten till ett glas vin; ni har missat nåt!

Rikard :

Berätta mer om primadonnan! Vart kommer hon ifrån?
Själv har jag snöat in på Gruyere och Champagne! Men nått sånt blev det inte ikväll!

Svar: Primadonna och Gruyere är lite lika. Vissa föredrar Gruyrere, men jag gillar Primadonnan bättre. Den finns i ostaffärer eller välsorterade livsmedelsbutiker (tex Ica Kvantum). Jag brukar sedan göra som oststavar av osten och den passar perfekt till ett glas vin.Du kan läsa mer här: http://www.norinsost.se/produkt.php?id=123
Wila

Anna Granér :

Mm, gud så gott. Kan tipsa om Åkesson winecooler, läs mer på min blogg.

Svar: Tack Anna för tipset. Vilken är din bloggadress? :)
Wila

Kommentera inlägget här: