Jädrans tårar

Igår var sista dagen på mitt jobb. Jag har arbetat med världens härligaste gäng, men kände att jag nog inte var på rätt plats riktigt. Trots att jag själv valt att söka mig ett annat jobb, så blev det vemodigt och sorgligt att ta farväl av alla. Jag kommer verkligen sakna hela gänget.
Varför har jag så lätt att ta till lipen??

Det kändes skönt att höra från både chefer och kollegor att jag är välkommen tillbaka om jag skulle ångra mig. När jag packat ihop mina saker, röjt undan det värsta och bölat i ett par timmar, så var det dags att för sista gången logga ut och checka ut från arbetsplatsen. Som sagt var; konstig känsla. Jag kommer verkligen sakna er Siemensgänget!

Nu laddar jag om för att ta mig an en ny utmaning. Det ser jag fram emot!

Kram Anna
 
Bild
Kommentera inlägget här: