Mors dag

Det blev ingen eltandborste!
Jag fick en snygg klänning av familjen och nu står de och lagar tacos åt mig. Som en extra bonus så har vi hejat fram sonens fotbollslag till en vinst med 7-4 idag. Grabbarna och tjejerna i laget är vana vid att förlora med tvåsiffrigt titt som tätt, så det här var jättekul. Bra spel och en skön inställning av hela laget. Ett gäng glada 10-åringar, gör även en mamma glad!

Efter att ha varit på partaj igår kväll fram till småtimmarna (vilket inte händer så ofta nu för tiden) så kommer jag somna ovaggad ikväll - nöjd med dagen.
Dessutom fick jag en tidning och min favoritchoklad av min bloggkollega Marie som Mors Dags present, ifall min familj skulle ha missat...=) Tack för omtanken, Marie!

Klänningen: Henri Lloyd. Köpt på Skeppamarin.

//Anna





Anna:

Nu har sonen rättat mig. Det blev tydligen 8-4...
/Anna

Kommentera inlägget här: