Där fick jag så jag teg

Förra veckan gick jag på ett Afro Dans pass. Det här med att vara träd, regnbåge och krigare är nog inte riktigt min grej. Dels känner jag mig flummig, dels tycker jag inte att musiken är något som ger mig extra energi och dessutom blir jag inte så där riktigt trött som jag vill bli.

De som kom ut från passet före Afron förra veckan var verkligen genomsvetta och sa "shit vad jag är slut" med ett leende.
Så denna vecka valde jag att testa Intervall Flex. Efter 15 minuter var jag klippt slut. Det säger kanske en del om min form, men det här passet var verkligen tufft och jag fick verkligen så jag teg när det gäller "jag vill bli riktigt trött". Jag var slutkörd när 1 timme gått, men också väldigt nöjd. Jag vet inte om det syns hur svettig jag var, men jag var verkligen genomsvett. I pannan kan man nog ana att svetten lackar =)
Känner du för ett intensivt pass, så kan jag rekommendera detta. Passar både män och kvinnor. "Under första hälften av passet utmanar du din kondition och styrka i ett tufft intervallupplägg. Under andra hälften tränar du din rörlighet."
 
Ska bli intressant att se om jag tar mig ur sängen i morgon bitti =)
Kategori: KOM I FORM Taggar: Friskis & Svettis, Härligt slutkörd efter träning, Intervall Flex, Svetten lackar;
Kommentera inlägget här: