Nu är det nya tider!

Nu är det slut på smörgåsätandet! Idag satsade jag på naturell yoghurt med kiwi och hallon. Vissa dagar strör jag på lite frön på.
Ikväll när jag kommer hem från jobbet har jag tänkt ta mig ut på en timmes promenad. Jag ska varva med lite joggning. Är dels lite småskadad och dels har jag inget vidare flås så här efter vinterdvalan, så jag får starta lite försiktigt, men målinriktat!

Skönt! Nu har jag tagit första steget mot en förändring till det bättre!
Är ni med?

/Anna



Rikard:

Ja jag är på!
Det är hemst vad det gått utför bara i år :-(
Jag tyckte jag var jätteduktig som gick ner 10 kg på 2 månader i höstas.... men den kalla vintern har gjort att jag samlat på mig en del av dom tappade kilona igen, inte alla.
Så nu blir det att sätta fart igen! Mål och delmål ska sättas upp.
Tar den 3 maj som ett delmål! Bra dag att komma i form till! Lagom till fredagsmyset ;-)
Tar en prommis efter jobbet till att börja med......

Svar: Det låter som en bra inställning! När man väl bestämmer sig, så brukar det gå bra! Delmål är bra, så att man känner att man kommer en bit på vägen mot sitt mål.En promenad efter jobbet låter också som en bra början. Det gjorde jag också!
Lycka till!
/Anna
Wila

Kommentera inlägget här: