Miss Li Collection på Indiska

 
Hade inte alls tänkt shoppa nåt idag, men kunde inte motstå Miss Li-klänningen på Indiska. En ärtgrön klänning med snygg form, tyckte jag. Det var många som ryckte i klänningen. Jag slog till! Det fanns flera modeller på klänningar, men även några typiska Miss Li-hattar. Jag tog på mig en hatt, men insåg att Miss Li passar bättre i den än mig...=)
Kika in på Indiskas sida för att se flera modeller. "For every sold Product 10 % goes to WaterAid". "
 
"– Kollektionen är inspirerad av vintage och jag vill att den ska ligga precis i gränslandet mellan 60- och 70-tal. Vi ville använda oss av starka, klara färger, och blommiga mönster, så att det skulle kännas att kollektionen kom från mig. Vi märkte ganska tidigt att vi ville ha med en grön hatt och att den gröna nyansen skulle vara tydlig i kollektionen. Det har vi kompletterat med guld och svart för att även få med en mer nedtonad färgskala, berättar Miss Li."  Källa: Damernas värld

 
 Den här gillar jag! "Första gången" med Miss Li från Så Mycket Bättre! 
Miss%20Li%20-%20F%C3%B6rsta%20g%C3%A5ngen
Petra:

En riktig "Anna-klänning" :) Bra köp!

Svar: Ja, det var nog lite "jag"...😄
Wila

ADARAS.se - Your blogazine:

Åååh klänningen är ju hur fin som helst på dig! :D

Svar: Tack! Modellen på klänningen var ju lite "snäll" mot figuren.Kärlekshandtag och mage syntes inte så mycket...😄
Wila

Louise:

Vad fin du är i den gröna. Fint med halsbandet till :) kram /L

dianasdrömmar:

Den var vansinnigt snygg på dig :) kram Diana

Svar: Tack!
Wila

Anonym:

Hej! Jag har letat efter den här klänningen överallt på internet, för min mamma vill ha den mer än allt annat för tillfället. Om du kan tänka dig att sälja den så maila till [email protected]. Kan tänka mig att betala över inköpspris!! Mvh Magdalena

Kommentera inlägget här: