Seger för IFK Norrköping!

 
Fotbollsnörden avslutar första arbetsdagen efter semestern med att heja fram IFK till vinst mot Mjällby på Nya Parken. Kul med seger! 
Några lustiga mål, men även ett par bortdömda, men riktigt underhållande match!
Efter att vi i princip smält bort i solgasset bytte några av oss läktare. Vi hamnade bakom avbytarbåset och fick lite extra underhållning med att se tränarna & avbytarna agera...😄
När jag skulle gå in på matchen så bad vakten om att få titta i min handväska. "Vad är det du vill se", frågade jag och rotade runt bland alla hundra grejer jag hade där i. "Ja, jag vill kolla så att du inte har gaser och bomber i väskan", svarade vakten. Han kikade ner i min handväska med en road min och insåg att den inte innehöll så många bomber, utan snarare glasögon, scarf, näsdukar, 3-4 läppglans, telefon, lurar och lite annat typiskt för en tjejhandväska. Jag blev insläppt....😄
 
Anna
 
Kategori: Allmänt Taggar: IFK Norrköping, IFK Norrköping - Mjällby;
Kommentera inlägget här: