Positiva listan - Ibland mår man rätt fint ändå!

Här kommer min dagsakutella positiva lista:
* Det är fredag - tjohoo!
* Det var alla hjärtans dag igår och både pappa, maken och sönerna hade ansträngt sig
* Det var (som vanligt) jättekul att spela innebandy igår
* Världens bästa brorsa och svägerska kommer på besök i helgen
* Barnens sportlov börjar. De ska få åka med sin morbror och morfar till Lappland på vinteraktiviteter och det blir skoj för dem! Jag slipper känna att jag måste stressa hem från jobbet till barnen. Maken och jag får lite tid på tu man hand på kvällarna.
* Kl är 6 och jag har hunnit köra en tvättmaskin (Får mig att känna mig effektiv. Ha, ha!=))
* Dags att börja på ny bok
* En rolig resa är inbokad
Ja, det var ungefär det som jag kom på i skrivande stund. Det känns bra att skriva ner lite positiva saker som händer - både stort och litet. Vad står på din lista?
 
/Anna
Bilden hämtad från boken Istället för en blomma som kan köpas här.
Kommentera inlägget här: