Prestation ger belöning

Idag fick det bli städ- och skottardag. Skotta en uppfart på 100 meter fick bli dagens motion. Känner mig lite nöjd med att ha städat hela huset och skottat uppfarten till huset. Egentligen kanske jag är mest nöjd med att jag fick barnen att städa sina rum. Nu ska vi få belöning. Det blir lite gofika. För min del blir det en kopp kaffe och en bit choklad. Städning är då inte min favoritsysselsättning, men när det väl är klart är det väldigt skönt!
Vilken är er belöning när ni utfört något bra?
 In med lite fräscha vårblommor, så att man känner att vi är på väg mot ljusare tiderl! För att det skulle bli lite roligare att städa gjorde vi en städlista med musik som vi brassade på hög volym.
Nu ska vi se om jag lyckades dela listan...teknikens under =)
Kommentera inlägget här: