Sköna söndag

Jag är som en bebis eller pensionär - välj själv vilket. I vilket fall som helst så är jag kvällstrött och vaknar tidigt på morgonen. Trots att det är söndag, så slog jag upp mina ögon vid 5.30. Helt i onödan! Fördelen är dock att så fort det ljusnade så fick jag  se solen och en blå himmel. Soldyrkare som jag är slet jag på mig kläder och tog med mig kameran ut i ottan. De här vyerna fick jag njuta av! Energi & livskvalité!
 
 
 

Hade ett litet hopp om att kunna ta årets första kaffekopp mot husväggen, men solen har redan gömt sig bakom molnen. Underbart är kort.
En annan fördel med att vakna tidigt är att jag får en hel del gjort. Har hunnit med en hel del städning. Nu tänkte jag unna mig en kaffepaus och lite bokläsning. Det får bli inomhus istället. Ha en riktigt skön söndag!
 


/Anna
Kommentera inlägget här: