Lycka

Tänk att en mening kan innehålla så mycket tänkvärda ord. Detta budskap hänger på Enjoy Bar & Mat. Ett mycket passande budskap i den miljön. För mig är lycka att umgås med mina vänner och familj, att ha ett hälsosamt liv och ett friskt barn. Att ha ett jobb där jag får utvecklas, omges av trevliga kollegor och en bra chef som stöttar.
Självklart är ekonomin viktig för att kunna betala sin hyra och få mat på bordet. Men framför allt för att kunna göra roliga saker som berikar mitt liv.
Vad är lycka för dig?
/Marie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rikard:

Tycker du fångar det mycket bra! Vänner o må bra är ju det viktigaste. Ja och att familjen ska må bra så klart! Barnen är ju trots allt det viktigaste på sikt. Dom ska ju ta hand om oss sen;-)
Nu längtar jag efter roliga och mysiga saker! Grillen är laddad o gratängen ska snart in i ugnen..... Nu saknas bara vännen....

Kommentera inlägget här: