Sunda tankar...

 
Vad gör du för att må bra, känna dig bekväm i din kropp och även få ett inre välbefinnande?
Vad får dig att må bra?
Kategori: KOM I FORM Taggar: Må bra, stolt över sig själv;
Rikard:

Jag tränar faktiskt! Går på gymmet 2-3 gånger i veckan, sedan försöker jag sno åt mig en halvtimmes promenad på luchen. Vidare så försöker jag tänka på vad jag stoppar i mig, och inte för mycket!
Sen jobbar jag på att sova bra.
Det som får mig att må bra är bland annat mina vänner! Känner mig allra bäst där! Kan man kombinera detta med ett glas Champagne och nån god ost, så är det bara en bonus :-)
Man måste ju belöna sig ibland!!
Har hittat en ny Champagne, som bara väntar på rätt tillfälle och rätt sällskap för att få avnjutas.
Som en kollega uttryckte det: "Jag tränar för att kunna äta och dricka gott"

Svar: Det låter som ett sunt tänk! Klart att man ska unna sig lite gott nångång då och då. Det är säkert någon/några av alla dina vänner som vill dela på en flaska champagne med dig!
Fortsätt kämpa på med träningen och kosten, så kommer du i sommarformen snart!
/Anna
Wila

Kommentera inlägget här: