Vilken härlig dag!

Äntligen lite vårkänslor! Passade på med en heldag ute.
Små lätta moln ser jag på en himmel, en himmel som är blå...

 Lunch utomhus. Jag och X antal bin med vårkänslor njöt i solskenet mot husväggen.
 
  På språng. Tog mig en rejäl promenad/joggingrunda i solskenet.
Flåset är inte vad det borde vara, men nöter man på några veckor så brukar det komma så sakteliga.

Härligt att insupa energi från vårsolen och värmen!
Vad har ni gjort en härlig dag som denna?
//Anna
 
Rikard:

Denna härliga dag har jag suttit på kontoret och drömt att jag var nån annan stans! Lovade i något svagt ögonblick att hjälpa en kompis med några ritningar t ett bygglov, för en utbyggnad av deras sommarstuga! Givetvis skjuter man ju upp allting till sista stund;-)
Kostade på mig en prommis efteråt iaf! Härligt med allt smältvatten som rinner längs stigarna!
Strax middag o tvättstuga sen veckohandlingen;-)

Julia:

Hoppsan! Några bin har jag minsann inte sett skymten av än, men det har verkligen varit härligt ute idag..

Svar: Här kom de från ingenstans, men vi hade bin lite överallt. Men de har väl också vårkänslor...=)
Wila

Kommentera inlägget här: