Här är ditt liv

Summerar veckan med ett gäng bilder.
Det går snabbt att konstatera att vi haft kanonväder även denna vecka och att det ger extra energi.
I början på veckan satte jag fart med att komma i form. Det har som regel byggts på att jag joggat, kört intervaller eller gått en rask promenad innan jobbet på morgonen + en gång på kvällen.
Veckans shopping bestod i att köpa hantlar som jag har börjat använda till diverse övningar.
På veckans morgonpromenader eller intervallkörningar har Sverige levererat med kanonväder!
Det gör det hela lite lättare. Jag kände i början av veckan att det kändes väldigt motigt att köra intervaller, men nu har jag kommit på det som är bra med just intervaller. Då öser jag på i ruscherna, men sen kan jag gå däremellan och det passar mig rätt bra. =)
I morse var jag faktiskt inte särskilt taggad att ge mig ut, men visste att dagen var fullbokad med födelsedagskalas, fotbollsmatcher och lite annat, så det var lika bra att passa på. Trots att jag kände mig riktigt tung i kroppen, så lyckades jag slå personligt rekord på den ena intervallen. Nöjd! 
Har som sagt kört på under veckan med 2 motionspass per dag, men igår hann jag även med att sitta i solstolen och prata skit med en vän i flera timmar.
Skönt & avkopplande! 
Sen kom lördagskvällen och då slank det ner två glas vin. Har i övrigt skärpt till mig ordentligt den här veckan med både mat och dryck. Mot lite sundare leverne!
Idag åkte vi för att fira min pappa som fyllde år. På färjan över Bråviken tog jag den här bilden. Är det inte härligt!? Det är något visst med vatten - man får en sån härlig känsla!
 
Ställde mig även på vågen i fredags och hade nog hoppats att jag antingen skulle se på vågen att jag faktiskt kämpat den här veckan eller märkt skillnad när jag mätte mig, men icke sa nicke.
Det blir till att kämpa vidare!
Hur har det gått för er?
Veckans citat får nog ändå vara Marias; "Åh här står jag och duger..."

//Anna
Kommentera inlägget här: