Kan man bli glad av en väska?

Jag har i ett halvår gått å velat på om jag ska slå till på nån av de här väskorna. Tycker att de är så coola. De ser ut som i en gammal tecknad film. De sticker visserligen ut rejält, men kan vara en kul accessoar. Vågar jag? Kommer jag använda den?
Bilden är hämtad från Idadesign foton/väskor. Behöver du hjälp med grafisk form, design, få en snygg hemsida eller fixa ett event, så jag rekommendera IdaDesign. Superbra & proffsigt! Jag har fått Idas hjälp både till att fixa en jättesnygg logga till en gala jag höll i och hon hjälpte mig även med en illustration till min mammas gravsten.

Vet att Ida är nöjd med väskorna. Nu ska bara jag ta ett beslut.
Jag blir verligen glad av att se väskorna!
Ska jag...? Ska jag inte...?
Väskorna kommer från http://jumpfrompaper.com/.
Ibland känner man för att köpa nåt onödigt och det här skulle nog kvala in under den kategorin.
Har du något onödigt som du suktar efter?
En mängd kvinnor förstår vad jag pratat om när jag beskriver suget efter en ny väska, medan ni män kanske suktar efter en ny skruvdragare eller någon teknisk manick? Eller? 

/Anna

 
Bild från Gunilla Dahlgren
Kommentera inlägget här: