Tisdagsmys på en fredag

Alla har väl sätt OLW-reklamen med betoning på fredagsmys, vilket på något sätt blivit ett myntat uttryck hos varje svensk. Men varför vänta tills fredag?
Livet är alldeles för kort för att invänta en speciell dag med extra god mat och mys. Därför brukar min dotter och jag oftast äta det vi mest känner för när dagen kommer. Och att ha lite mys mitt i veckan förgyller vårt liv.
Ikväll blir det dipp men istället för chips väljer vi ett något nyttigare alternativ, gurkor och morötter.
Vad gör ni en tisdagkväll som denna?
/Marie 
Rikard :

Ja vad gör man en vanlig tisdagskväll i februari när det är regn i luften?
Jag o frun gick på krogen o åt en skagenmacka t förrätt o en köttbit t varmrätt på Tures i Sturegallerian! 200kr/pers :-) Det är redtaurangvecka i Stockholm nu med bra priser:-)
Sen gick vi o kolla på David Batras avskedsföreställning på Cirkus, och fick skratta lite:-) En tisdags kväll!!

Idag ere onsdag! Ikväll blir det mingelmat o dricka o vi ska underhållas av Linda Bengtzing.
Det är iaf lillördag;-)

Svar: Vad underbart med restaurangvecka och bra priser. Då kan man unna sig något gott även mitt i veckan och kanske hitta något nytt favorithak att gå till:)Ett gott skratt förgyller verkligen livet, brukar själv gå på stand-up för att skratt-boosta mig!
Wila

Johan:

Det fick bli en sväng på gymmet igår.
Tack för en bra blogg föresten!
Tar gärna lite bra träningstips för att komma igång med vårträningen.
//Johan

Kommentera inlägget här: