Glass i stora lass eller inte?

Jag läste en lista på Amelia med hur många kalorier olika glassar innehåller. Jag känner för egen del att ska jag väl äta en glass, så tänker jag ta den jag tycker är godast och inte den med minst kalorier. Men visst,  man skulle kunna väga in kalorimängden om man får beslutsångest och inte kan välja glass.
 
 
Tip Top, Strawberry White och Nogger är några av mina favoriter de innehåller så här många kalorier:
Magnum Strawberry White 250 kcal
Nogger Classic 200 kcal
Tip Top 370 kcal
Vill du se  hela listan med mängder av olika glassar läs på Amelia.
Vilken är din favoritglass?
Hoppas på en solig och fin sommar med en å annan glass!
/Anna
Hittade en lite kul grej.
Vill du skicka ett glassvykort till någon glassälskare? Gå in här: http://glassvykort.se/

 
 
Kategori: Allmänt Taggar: GB-glass, Nogger, Strawberry White, Tip Top, glass, glassvykort;
Kommentera inlägget här: