Glassväder

 
Ännu en dag med fint väder på semestern. Man blir på nåt vis extra glad när man får veta att det är skitväder på andra håll i landet. Vi hade tänkt ta en tur över med färjan till Helsingör, men när vi såg kön till båten bestämde vi oss för en dag på stranden istället. Vi begav oss till Örestrandsbadet Fria Bad i Helsingborg. Riktigt skön dag på stranden - igen.
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: Beach Helsingborg, Glassväder, Sol och bad, Örestrandsbadet Fria Bad i Helsingborg;
Nilla:

JA glass har det blivit massor i år:) Tack för din fina kommentar hos mig. Vad kul med författarkurs! Det är så mycket man vill utveckla. Jag älskar att fixa med fotandet och önskar att det fanns mer tid för det:) Ha en fin onsdag! Kram Nilla

Svar: Jättefina bilder du tar! Min farfar var fotograf och jag har tänkt testa om jag ärvt några talanger, men det har inte blivit av. Kanske dags nu!?
Wila

Nilla:

Ja gör det!:)

Kommentera inlägget här: