Härlig start på semestern

Jag gick ut och satte mig mot husväggen, men insåg att jag skulle bli kokt. Kaffekoppen och jag slog oss ner på gräsmattan istället. Vilken härlig morgon! Kanonväder och min semester har kommit igång!
 
Ser du något moln? Nä, inte så långt ögat kan nå...
Jag hoppas att semestern kommer bestå av såna här härliga dagar. Nåja, kanske lite regn också. Min önskan skulle vara 3-4 dagar med kanonväder och sen 1 dag med regn och sedan 3-4 dagar sol och värme...osv

Jaha, nu fick kaffekoppen och jag besök av vår nya familjemedlem. I det här huset har vi inga sällskapsdjur, utan sällskapsmanicker...=)
 Nähe, nu ska jag iväg och gå på matmarknad med lokalproducerad mat!
Ha en skön dag!
/Anna
Kategori: Allmänt Taggar: Njuta, Närproducerad mat, frukost ute, semester;
Kommentera inlägget här: