Träskor Design Calou, A Nordin mfl

Marie skrev ett inlägg om Design A Nordin i april om de fina träskorna. Jag har gått och suktat ett tag och slog till för ett par veckor sedan. Jag köpte ett par Calou Knyta. Jag tycker de flesta av dessa olika träskor är jättefina. Nu till problemet. Det är något fel på mina fötter. Jag tycker tyvärr inte att de är så sköna som alla säger. Jag köpte ett par slit-och-släng-skor på Skopunkten att ha i sommarstugan och jag tycker faktiskt att de är skönare. Det är nog nåt fel på mina fötter som sagt var. Man både ser och känner på de vita att det är kvalitetsskor, medans de prickiga från Skopunkten är plastiga (de ska nog inte ens kallas träskor, men på minner i modellen om det). Jag gillar dock båda!
 
 
 Har du köpt några träskor?
Kommentera inlägget här: