Helgen präglades av fotboll

I torsdags kom 10-årige sonen hem och sa att han skulle vara målvakt på helgens fotbollsmatch. Måste erkänna att jag bävade lite för det. För att träna fick vi ta till en straffsparksexpert - mig😄.
Jag har de senaste 20 åren spelat fotboll 3 gånger. Lite ringrostig...Men vad gör man inte. Tror att vi la 3-4 timmar på fotbollsplanen. Jag fick damma av mina fotbollskor. Kul!
Förenade nytta med nöje när jag skulle ta en bild på skorna. Det blev snyggast bild mot himlen och fick därmed träna lite magövningar😜


Alla vi fotbollsföräldrar har stått i ur & skur och hejat, precis som våra egna föräldrar nog gjorde för oss. Himlen öppnade sig och det fanns inte en fläck på sonen som inte var blöt eller lerig. Bra kämpat!
Kategori: Allmänt Taggar: fotbollsmorsa
Kommentera inlägget här: