Jag är imponerad!

Vaknade tidigt i morse och passade på att sticka ut på ett intervallpass. Det kanske inte är det optimala på morgonen, men dels har jag dagen och kvällen fullbokad och dels väldigt skönt när man har tränat klart redan vid kl 7. Några stilpoäng får jag nog inte, men jag är nöjd att jag faktiskt tar mig ut!
Jo, vad jag är imponerad över är alla som springer fort och långt. Jag har aldrig varit bra på att springa, som jag skrev om igår. Nu när jag sprang intervaller, så är jag klippt slut efter ruscherna på 150 meter. När jag kollade på klockan så inser jag att jag känner personer som springer i det tempot i minst 5 km eller kanske rent av 1 mil. Jag däremot spurtar i det tempot. Ni är verkligen grymma!
Efter 30 minuters intervallkörning på morgonen är jag jättetrött, men nöjd!
Kategori: KOM I FORM Taggar: Må bra, träna utomhus;
Kommentera inlägget här: