Fredagsklänning

När jag var liten så var jag en riktig pojkflicka. Jag hatade kjolar och klänningar, till min mammas stora besvikelse. Hon tvingade nog på mig det på skolavslutningar och lite andra festliga tillfällen. Leka med dockor gillade jag aldrig heller, det var fjantigt tyckte jag. Nä, hellre byggde jag kojor i skogen med grabbarna.

Vet inte riktigt när jag började ändra mig, men nu för tiden har jag ofta kjol klänningar. Är det ålder? Tror kanske att det är av bekvämlighetsskäl också. Har man klänning så sitter det inte åt på samma sätt. Man kan dölja lite "skavanker" (kärlekshandtag, mage,breda höfter, platt rumpa mm). På min nuvarande arbetsplats har det dock blivit lite mindre klänning för min del, men idag är det ju ändå fredag, så jag ska nog slå till. Shoppade den här förra helgen. Ett hett tips om man vill dölja lite skavanker...Jättefin!
Den är från Lindex
Vad har ni för fredagsoutfit?

/Anna
Kommentera inlägget här: