Det går framåt

Skönt med fredag! Jag tycker att jag har kämpat på i 3 månader med att träna 5-6 dagar i veckan och försöker äta sundare. Det har känts trögt. Jag som gillar att se resultat fort har periodvis känt att jag nästan ger upp. Vågen visar ungefär 3 kilo ner, men det har alltså tagit så här lång tid. Skam den som ger sig! Sedan tidigare har jag varit van vid att jag kommit i form fortare. Kanske är åldern...=)
Det har i alla fall känts som att det inte hänt nånting. Idag testade jag i alla fall att dra på mig ett par gamla jeans som jag inte kommit i. Tjohoo! Nu kommer jag i dem. Sitter lite tight visserligen, men det kändes ändå skönt att se en konkret skillnad.
Så här såg det ut tidigare;
 
Åh, nu kan jag knäppa dem!
 
Här är lite roliga bilder på temat; Inget passar - man får ta vad man kommer i...=)
Nån mer än jag som känner igen sig?
 
 
 I provhytten;
 
 
 Två av illustrationerna är av Anna Eriksson (Tantvarning) på hennes sida kan du göra ett tanttest för att se om du är en tant eller se vilka böcker av henne som du kan köpa. Kolla här: http://www.tantvarning.se/
Med detta inlägg hoppas jag kunna få någon att le lite eller känna sig motiverad att fortsätta kämpa för att komma i form. Läs mer under kategorin Kom i Form här på bloggen.
Man blir lite motiverad när det går åt rätt håll! Ha en skön helg!
Anna
 
Kommentera inlägget här: