Fixarsöndag & kvalitetstid

Efter gårdagens festligheter där vi firade makens 40-årsdag, tog vi oss en välbehövlig sovmorgon. Vi hade bestämt att det stod garageröjning på schemat. Det börjar bli dags att ställa in bilarna i garaget för att slippa skrapa bilrutor på morgonen. Garaget var fullt med skräp, trädgårdsmaskiner, verktyg, cyklar, pant mm. Det blev tre vändor till returpunkten. Det är inte precis min favoritsysselsättning, men oerhört skönt när det är klart!!
Efter att ha städat i dammet gav jag mig ut i friska luften med sonen. Han cyklade och jag försökte jogga efter så gott jag kunde. Jag tycker att det är en mysigt att jag och vår stora tonåring kommer ut tillsammans! Det är kvalitetstid😄! 
Idag bjöd Östergötland på riktigt fint höstväder! Jag fick ta av mig två lager och sprang till slut i linne. 




Kommentera inlägget här: