Lill Lindfors kväll i Så Mycket Bättre - vad hände med En man i byrån?

Igår satt vi bänkade för att se premiären av Så mycket bättre. När det visade sig att det var Lill Lindfors dag, så satt vi laddade för att hennes gamla dänga En man i byrån skulle komma med, men icke!  
Måste säga att det här var avsnittets höjdare. Härligt gung och gav en riktig partyfeeling =)
Ken Ring - Rus
Eftersom hitten En man i byrån inte kom med så delar med oss av den gamla dängan här. Tänk dig att ha en man i byrån i en liten ask bland andra grejer!

Ibland skulle det vara bra att ha en ask i byrålådan där man skulle kunna ha mannen, likväl som han skulle kunna stoppa ner mig där i (det kanske är det mest troliga när jag tappar humöret =)). Kanske kan man stoppa ner barnen, någon annan släkting eller bekant nångång också? =D
Näe, skämt å sido, men vi tycker att texten är rätt kul. Lyssna!
Känner du dej ensam syster, lite kelsjuk eller dyster har du alltid asken att ta till. Sen har du kul tills det blir tråkigt blir det obekvämt och bråkigt stoppar du bara ner din ask i lådan när du vill.

Det skulle vara bra om man hade en ask i byrålådan med nåt kul i, som man kunde ta fram när man känner sig lite dyster! Vad skulle du ha i din ask?
Från gårkvällens säsongspremiär gillade vi även Agnes tolkning av En sån karl.
Vilken tolkning tyckte ni var bäst igår?
Rikard:

"Du är den ende" grym tolkning!
Jag är rätt såld på den låten redan från början! Gillade Ken's låt oxå. Svängde riktigt bra!
Om man nu ska tycka vidare så fängslades jag av Abbots uppriktiga beundran av Lill!! Han var tagen av hennes närvaro!
Men "Du är den enda" är min vinnare!!

Svar: Marie, jag och några andra gäster satt nog och babblade lite mycket när Abbot körde sin låt, så vi kan ha missat hans fina insats...=)
Anna
Wila

Rikard:

Nja jag menade att mellan låtarna var Abbot lite extra😊
Ja visst ere irriterande när dom sitter och pratar när tvn är på😉 ha ha.
Har just varit ute på promenad i solen med musik i lurarna! Gissa vilken?

Kommentera inlägget här: