Nu testar vi något nytt

Igår kväll var det hudvårdsstund hos en av våra vänner. Vi var 8-9 tjejer som hade en kväll tillsammans med hudvårdstema. Marie och jag fick testa på produkter från Forever Living. Vi provade rengöring, ansiktstvätt, peeling (dock inte jag med min känsliga hy), ansiktsmask, serum, dagkräm mm. 
Jag är egentligen inte så pigg på såna här "partyn" men tyckte att det var trevligt att umgås och ville ändå lyssna. När det gäller hudvård har jag redan hittat min favorit, så det stod inte på önskelistan.
Det jag föll för däremot var att testa en Aloe Vera "hutt". Den ska dels vara bra för magen, men även att man håller sig frisk, får bättre hår, hud & naglar. Dessutom ska den råda bot på "krokdilhuden" som man kan få på vintern på benen. 
Det var två personer som testat och som märkte stor skillnad. Jag bestämde mig för att det är värt ett test!
Av en annan kompis som var där fick vi tips om bra produkt i serien för finnig hy, som funkar bra på ungdomar. Det var någon annan i gruppen som köpte den. Jag slog även till på ett läppsyl - Aloe Lips - som enligt övriga ska vara kanon.Det kan vara kul att testa! 
Jaha, skål då!
Av olika typer av partys som jag varit under åren, tycker jag att det här är den trevligaste formen. Man umgås och får lite vardagslyx. Att gå på partyn för att köpa plastburkar, keramik, barnkläder, sexleksaker är inte riktigt min grej. Man kunde även boka in en fotvårdskväll eller sminkkväll. En fotvårdskväll med ett gäng vänner skulle kunna vara nåt. Tjejen som berättade och visade produkterna heter Petra Karlstrand.
Återkommer med en rapport om produkterna gjorde susen!
//Anna & Marie
Anonym:

Ja visst är det mysigt att umgås så här o prova på produkter utan att behöva köpa. Även hos oss hamnade Aloe veran på beställningen, både till mig, sonen o en till present till mamma. Även ett läppsyl, för det har jag provat tidigare.
Tänkte ha ett fotparty i vår/sommar när det är så varmt att man kan sitta ute o blaska med fotbaden. Även då är det Petra från Forever Living som håller i det. Då får ni gärna komma :)

Kommentera inlägget här: