Bevisa för dig själv att du kan

Igår var det dags. Det var ingenting jag hade planerat. Tog mig ut på en löparrunda i skogen med sonen. Efter att jag sprungit kanske 1-1,5 km, så sprang han hem. Det var då det hände. Jag fick en känsla i kroppen av att jag ville bevisa för mig själv att jag faktiskt kan. Kan springa långt. För mig är det långt i alla fall. Normalt sätt springer jag bara 4-5 km, men igår drog jag iväg på en runda som är ca 1,1-1,2 mil. När jag väl hade bestämt mig, så hade jag siktet inställt på att ta mig den långa rundan. Det handlade för mig inte om att springa på någon snabb tid, men jag ville bevisa för mig själv att jag kan, jag vill och jag ska.
Det gick jättebra! Jag var klippt slut när jag kom hem.
Jag belönade mig med ett skönt bad och ett glas vin.
Visst är det en skön känsla när man fixar något?!
Anna
Kategori: Allmänt, KOM I FORM; Taggar: Bevisa för dig själv att du kan, Bevisa för mig själv att jag kan, Jag kan, Jag ska, Jag vill;
Kommentera inlägget här: