LCHF-macka

Nu har jag kört på med träning och sundare kost i 3-4 veckor.
Försöker röra på mig minst en gång per dag. Det har varit blandat med promenader, jogging, intervaller, Bungypump och nu äntligen är innebandyn igång för säsongen! Träningsvärken efter förra veckans säsongspremiär av innebandy blev påtaglig. Aj, aj! 
När det gäller kosten har jag plockat bort godis, fikabröd, mackor, pasta, ris mm. Jag gillar verkligen mackor, så i fredags föll jag för frestelsen. Slog av nyfikenhet till på LCHF-limpan. Vet inte hur nyttig den är, men den var god! Jag antar att den är nyttigare än vanligt vitt bröd som jag annars gärna smaskar i mig. Det var väldigt gott att rosta och sedan smör, ost och någon skiva tomat på.
Ha, ha! Lite kul att det är just Sockerbagarnas som gör LCHF-limpa.
 
Kommentera inlägget här: